[PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Please share yours ideas about greatmuonline here.
User avatar
Damian
Site Admin
Posts: 40
Display name: Damian
Gender:
Contact:
Great Britain

[PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Damian » Saturday 01 Dec 2018, 09:01

Witajcie!
Zapraszam wszystkich do wyrażenia swojej opinii i krytyki odnośnie ostatniej edycji oraz propozycji dotyczące kolejnych edycji! Proszę aby wypowiedzi były rozwinięte :-) Następnie najlepsze propozycje doczekają się ankiet które rozstrzygną ich przyszłość :-)


Image

User avatar
Krzaku
Posts: 7
Gender:
Poland

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Krzaku » Saturday 01 Dec 2018, 12:45

1. Wprowadzić dynamiczny EXP (tj.)
1-10rr (500x)
11-20rr (450x)
...
81-90rr (100x)
91-100rr (50x)
lub
1-10rr (500x)
11-20rr (475x)
...
81-90rr (300x)
91-100rr (275x)

Da to szanse nowym graczom na ewentualne dogonienie topki, a także przedłuży czas trwania edycji.

2. Całkowite wycofanie Jewel of Exc/Lvl/Opt/Luck
lub częściowe.. tzn. Zrobienie jednego kamyka Jewel of Level i Jewel of Excelent (bez Tier 1-6) tylko normalny kamień "Jewel of Level" i "Jewel of Excelent"
i wprowadzenie jednego lub paru tego typu kamienia jako nagrodę za wyznaczoną ilość rr/gr.

Nie oszukujmy się lecz przez obeność tych kamieni nie ma żandnego handlu na serwerze (wiem ze zostały one wprowadzone, żeby urozmaicić handel ale niestety to nie działa),
nie opłaca się praktycznie chodzić na inwazje i zbierać itemów..

3. Usunięcie przepustek na BC 1-4 ze sklepu (niech bedzie tylko drop)
4. Zmiana nagród za BC (to juz sami wymyślcie, żeby sie oplacalo chodzic tam i wgl.. jeśli nie będzie JoExc i JoLvl..)
5. Naprawić zbugowane moby i zmienić nagordy na Varka Event i Doppelganger lub całkowicie usunąć te eventy


"Nie wracam do przeszłości, nie grzebię w starych brudach
I co by się nie działo ja wiem, że mi się uda.."

User avatar
Damian
Site Admin
Posts: 40
Display name: Damian
Gender:
Contact:
Great Britain

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Damian » Saturday 01 Dec 2018, 15:00

Krzaku wrote:
Saturday 01 Dec 2018, 12:45
1. Wprowadzić dynamiczny EXP (tj.)
1-10rr (500x)
11-20rr (450x)
...
81-90rr (100x)
91-100rr (50x)
lub
1-10rr (500x)
11-20rr (475x)
...
81-90rr (300x)
91-100rr (275x)

Da to szanse nowym graczom na ewentualne dogonienie topki, a także przedłuży czas trwania edycji.

2. Całkowite wycofanie Jewel of Exc/Lvl/Opt/Luck
lub częściowe.. tzn. Zrobienie jednego kamyka Jewel of Level i Jewel of Excelent (bez Tier 1-6) tylko normalny kamień "Jewel of Level" i "Jewel of Excelent"
i wprowadzenie jednego lub paru tego typu kamienia jako nagrodę za wyznaczoną ilość rr/gr.

Nie oszukujmy się lecz przez obeność tych kamieni nie ma żandnego handlu na serwerze (wiem ze zostały one wprowadzone, żeby urozmaicić handel ale niestety to nie działa),
nie opłaca się praktycznie chodzić na inwazje i zbierać itemów..

3. Usunięcie przepustek na BC 1-4 ze sklepu (niech bedzie tylko drop)
4. Zmiana nagród za BC (to juz sami wymyślcie, żeby sie oplacalo chodzic tam i wgl.. jeśli nie będzie JoExc i JoLvl..)
5. Naprawić zbugowane moby i zmienić nagordy na Varka Event i Doppelganger lub całkowicie usunąć te eventy


  1. Propozycja dot. dynamicznego expa ciekawa aczkolwiek jestem ciekaw co o tym myślą inni gracze (wartości oczywiście to później kolejna kwestia do ustawienia)
  2. Całkowite wycofanie Jewel of Excelent,itp. to jakby iść krok w tył od tygodniu dyskutowaliśmy o tym i wpadliśmy na pomysł aby ów kamienie zyskały na unikalności po przez bardzo rzadki drop w BC (Prawdopodobieństwo dropu kamienia wynosiła by 5% na BC) Tak jak wyżej niech dyskusja trwa! :-P
  3. Przepustek już w tej edycji nie miało być ale jakoś się uchowały w jednym shopie :-)
  4. W pkt 2.
  5. Doppelganger i Varka już prześladuję nas od kilku edycji o tyle o ile Varke bez problemu można naprawić jeszcze nie wiem jak to wygląda w Doppelganger bo czasem dziwnie się zachowuje i ciężko tak naprawdę dojść do tego co jest przyczyną jeżeli nie uda się go naprawić to myślę że najlepszym rozwiązaniem będzie wyłączenie.


Image

kolki
Posts: 2
Display name: Chwila
Gender:
Poland

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by kolki » Saturday 01 Dec 2018, 19:26

Exp dynamiczny to jest to !! Jestem za im wyższy lvl tym wolniej . Zapki do BC też wywalić a co do Jewelków of lvl i exc to na BC i CC ustawić nie za duże szanse oraz na licytacjach po sztukach można by było bo licytacje świetnie się sprawdzają . I jak najszybciej ruszyć z nową edycją -jak dla mnie :D



zanetis
Posts: 2
Gender:

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by zanetis » Monday 03 Dec 2018, 18:16

Szansa wbicia Jewel Of Life to jakieś szaleństwo. Można trochę podkręcić % szansy wbicia.
Na BC i DS można wejść tylko jednym kontem dla jednego IP.
Więcej drużynowych eventów.



User avatar
Krzaku
Posts: 7
Gender:
Poland

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Krzaku » Tuesday 04 Dec 2018, 15:53

W sumie można by było całkowicie zmienić oblicze GMO, z serwera medium na serwer Hard z Low Expem ;]


"Nie wracam do przeszłości, nie grzebię w starych brudach
I co by się nie działo ja wiem, że mi się uda.."

erem
Posts: 2
Gender:

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by erem » Thursday 06 Dec 2018, 14:34

Witam! :)

Pozwolę sobie zostawić coś od siebie jak i odnieść się do wypowiedzi innych :p

Exp zostawił bym bez zmian.. Po co zmieniać coś co jest dobre?
Widzisz Krzaku, jedną z mechanik motywujących do grania w mu jest właśnie rywalizacja o topke..
Jaki sens miałaby ta rywalizacja przy dynamicznym expie, gdzie gracz który wejdzie kilka dni później jest w stanie dogonić? :)
Można by pomyśleć nad dodawaniem (załóżmy po pierwszym CS) graczom czasowego bonusu exp (np 20% na 7 dni [?] ).

Co do nowych kamieni. W pełni podpisze się pod słowami Damiana..
Ta edycja pokazała, że są zbyt dostępne (set +15,fo robiony od +0 bez opcji udało mi się skompletować mając około 2gr 40rr).. Jednak problem pojawi się z ustawieniem..
Jak dostosować drop kamieni tak żeby każdemu pasowało? Nie da się :)
Rozwiązanie z dodaniem ich do dropu z BC było sprawiedliwe - każdy miał do nich taki sam dostęp.
Zaproponowałbym tak jak Damian - ustawienie ich dropu na 5% lub wycofanie z BC i dodanie ich do bossów (Selupan, Medusa, Ice Golemy itp, pomijając Doppa oczywiście).
Żeby nie było Kamilku, że wszystko co powiesz neguje XD Zgadzam się w 100% co do usunięcia części zapek BC 1-4 ze sklepów.. Powodowało to chodzenie dwoma kontami na BC, dzięki czemu gracze (oczywiście sam też tak robiłem) przy każdym bc mogli mieć tych kamieni więcej.

W temacie Doppa też należy coś napisać.. Event kuleje kolejną edycje.. Skrzynki się nie pokazują lub drop kamieni (chaos, soul) w sztukach.. Może opcją na ogarnięcie Doppa jest jego usunięcie? :D

Odniósłbym się również do zbugowanego Erohima i dropu z Balgassa ale wiem, że to już poprawiłeś ;)

Poruszyłbym na pewno kwestie statów po Grand Resie..
Full staty na 4/100.
Stanowczo za dużo :)
Wróciłbym do 10k pkt za GR (wydłużenie edycji! ^^ ).

Temat Jewel of Life również poruszany po poprzedniej edycji.. Wbicie itemu na +28 graniczy z cudem. Zmarnowane 270 sztuk joli a max co zobaczyłem to +20 w łuku.

Jewel of Option.. Jak on ma działać? Z opisu wynika, że po włożeniu go w item mam 5% na otrzymanie +28opt. Na ten moment przypomina JoL'a (z tą różnicą, że opt nie znikają po spaleniu..) z 5% na wejście..

Ciąg dalszy męczenia o nowe kamienie :D
Co się stało z Jewel of Skill?
Drop Jewel of Wing to samo co pisałem na pw ^^

W przypadku DL jest problem z drzewkiem: Dark Horse Strengthener - pomimo wbicia na 20lv, postać nie dostaje tego defa.
Kolejne co zauważyłem to zasięg skilli właśnie u DL.. mając Dark Horse na 50vl (max) postać powinna mieć zwiększony zasięg (increase 2 possible attack distance) zadawanego dmg ze skilli (nie zależnie którego..). Chaotic, fb i fs mają taki sam "Range" - 6, "używając konia" powinien się on zwiększać do 8.. Fakt faktem, przy biciu Fire Burstem w moba DL staje od niego w odpowiedniej odległości lecz nie zadaje dmg, nie pokazuje się również animacja skilla :)

Hmm.. Na ten moment tyle ode mnie ;)

@edit

Zmieniłbym również kolejność nagród za GR :
1 i 2 bez zmian
3- VIP (30/60dni) - play2win
4- fenrir
5- bizu
6- w4
7- set
8- bron
:)
erem wrote:
Thursday 06 Dec 2018, 14:34
Kolejne co zauważyłem to zasięg skilli właśnie u DL.. mając Dark Horse na 50vl (max) postać powinna mieć zwiększony zasięg (increase 2 possible attack distance) zadawanego dmg ze skilli (nie zależnie którego..). Chaotic, fb i fs mają taki sam "Range" - 6, "używając konia" powinien się on zwiększać do 8.. Fakt faktem, przy biciu Fire Burstem w moba DL staje od niego w odpowiedniej odległości lecz nie zadaje dmg, nie pokazuje się również animacja skilla :)
Naprawione :D



User avatar
Damian
Site Admin
Posts: 40
Display name: Damian
Gender:
Contact:
Great Britain

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Damian » Sunday 09 Dec 2018, 11:53

Krzaku wrote:
Tuesday 04 Dec 2018, 15:53
W sumie można by było całkowicie zmienić oblicze GMO, z serwera medium na serwer Hard z Low Expem ;]
Od dłuższego czasu myślimy nad dodatkowym serwerem - Low exp. Serwer na którym edycja nigdy by się nie kończyła ;-)

erem wrote:
Thursday 06 Dec 2018, 14:34
Witam! :)

Pozwolę sobie zostawić coś od siebie jak i odnieść się do wypowiedzi innych :p

Exp zostawił bym bez zmian.. Po co zmieniać coś co jest dobre?
Widzisz Krzaku, jedną z mechanik motywujących do grania w mu jest właśnie rywalizacja o topke..
Jaki sens miałaby ta rywalizacja przy dynamicznym expie, gdzie gracz który wejdzie kilka dni później jest w stanie dogonić? :)
Można by pomyśleć nad dodawaniem (załóżmy po pierwszym CS) graczom czasowego bonusu exp (np 20% na 7 dni [?] ).

Co do nowych kamieni. W pełni podpisze się pod słowami Damiana..
Ta edycja pokazała, że są zbyt dostępne (set +15,fo robiony od +0 bez opcji udało mi się skompletować mając około 2gr 40rr).. Jednak problem pojawi się z ustawieniem..
Jak dostosować drop kamieni tak żeby każdemu pasowało? Nie da się :)
Rozwiązanie z dodaniem ich do dropu z BC było sprawiedliwe - każdy miał do nich taki sam dostęp.
Zaproponowałbym tak jak Damian - ustawienie ich dropu na 5% lub wycofanie z BC i dodanie ich do bossów (Selupan, Medusa, Ice Golemy itp, pomijając Doppa oczywiście).
Żeby nie było Kamilku, że wszystko co powiesz neguje XD Zgadzam się w 100% co do usunięcia części zapek BC 1-4 ze sklepów.. Powodowało to chodzenie dwoma kontami na BC, dzięki czemu gracze (oczywiście sam też tak robiłem) przy każdym bc mogli mieć tych kamieni więcej.

W temacie Doppa też należy coś napisać.. Event kuleje kolejną edycje.. Skrzynki się nie pokazują lub drop kamieni (chaos, soul) w sztukach.. Może opcją na ogarnięcie Doppa jest jego usunięcie? :D

Odniósłbym się również do zbugowanego Erohima i dropu z Balgassa ale wiem, że to już poprawiłeś ;)

Poruszyłbym na pewno kwestie statów po Grand Resie..
Full staty na 4/100.
Stanowczo za dużo :)
Wróciłbym do 10k pkt za GR (wydłużenie edycji! ^^ ).

Temat Jewel of Life również poruszany po poprzedniej edycji.. Wbicie itemu na +28 graniczy z cudem. Zmarnowane 270 sztuk joli a max co zobaczyłem to +20 w łuku.

Jewel of Option.. Jak on ma działać? Z opisu wynika, że po włożeniu go w item mam 5% na otrzymanie +28opt. Na ten moment przypomina JoL'a (z tą różnicą, że opt nie znikają po spaleniu..) z 5% na wejście..

Ciąg dalszy męczenia o nowe kamienie :D
Co się stało z Jewel of Skill?
Drop Jewel of Wing to samo co pisałem na pw ^^

W przypadku DL jest problem z drzewkiem: Dark Horse Strengthener - pomimo wbicia na 20lv, postać nie dostaje tego defa.
Kolejne co zauważyłem to zasięg skilli właśnie u DL.. mając Dark Horse na 50vl (max) postać powinna mieć zwiększony zasięg (increase 2 possible attack distance) zadawanego dmg ze skilli (nie zależnie którego..). Chaotic, fb i fs mają taki sam "Range" - 6, "używając konia" powinien się on zwiększać do 8.. Fakt faktem, przy biciu Fire Burstem w moba DL staje od niego w odpowiedniej odległości lecz nie zadaje dmg, nie pokazuje się również animacja skilla :)

Hmm.. Na ten moment tyle ode mnie ;)

@edit

Zmieniłbym również kolejność nagród za GR :
1 i 2 bez zmian
3- VIP (30/60dni) - play2win
4- fenrir
5- bizu
6- w4
7- set
8- bron
:)
erem wrote:
Thursday 06 Dec 2018, 14:34
Kolejne co zauważyłem to zasięg skilli właśnie u DL.. mając Dark Horse na 50vl (max) postać powinna mieć zwiększony zasięg (increase 2 possible attack distance) zadawanego dmg ze skilli (nie zależnie którego..). Chaotic, fb i fs mają taki sam "Range" - 6, "używając konia" powinien się on zwiększać do 8.. Fakt faktem, przy biciu Fire Burstem w moba DL staje od niego w odpowiedniej odległości lecz nie zadaje dmg, nie pokazuje się również animacja skilla :)
Naprawione :D

Na tę chwilę myślę że exp powinien zostać jaki jest.
Nowe kamienie w przyszłej edycji będą "unikalne".
Rozważamy zmiane statystyk do 20k/GR w tej edycji niektórzy po 2 tygodniach już mieli maxy a to zdecydowanie za szybko :-P
Jewel Of Option aktualnie działą tak jak Jewel of Life z tym że bez ryzyka utraty wbitych opcji. (Muszę poprawić opis w grze) odnośnie Jewel of Life to ma on 60% success full z luckiem 75%.
Dark Horse Strengthener - świadomie znerfiony w drzewku.. nie dało się po prostu tego zrównoważyć i postać była ale za słaba bez wbitego drzewka albo za silna po wbiciu drzewka :-P


Image

User avatar
Krzaku
Posts: 7
Gender:
Poland

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Krzaku » Monday 10 Dec 2018, 14:11

Od dłuższego czasu myślimy nad dodatkowym serwerem - Low exp. Serwer na którym edycja nigdy by się nie kończyła ;-)
Spowoduje to rozbicie graczy na 2 serwery i ani tu nie będzie z kim grać ani tu :D A ludzi nie ma zbyt dużo nie oszukujmy się ;/
Widzisz Krzaku, jedną z mechanik motywujących do grania w mu jest właśnie rywalizacja o topke..
Jaki sens miałaby ta rywalizacja przy dynamicznym expie, gdzie gracz który wejdzie kilka dni później jest w stanie dogonić? :)
Można by pomyśleć nad dodawaniem (załóżmy po pierwszym CS) graczom czasowego bonusu exp (np 20% na 7 dni [?] ).
No tak w sumie masz rację, ale co do expa zamiast wprowadzać dynamiczny zmniejsyzć go do 250/300x troszkę wolniej zawsze..
20% po pierwszym CS, dobry pomysł na pewno zwiększy rywalizację i ilość @ zapisanych na CS.
Żeby nie było Kamilku, że wszystko co powiesz neguje XD
Źeby nie było a i tak to robisz ^^ :D

Można by było wprowadzić na BC (jeśli wgl jest taka możliwość), jedno wejście na jednym ip
Poruszyłbym na pewno kwestie statów po Grand Resie..
Full staty na 4/100.
Stanowczo za dużo :)
Wróciłbym do 10k pkt za GR (wydłużenie edycji! ^^ ).
Dokładnie tak staty po GR powinny być takie jak były wcześniej czyli 10k, to co jest teraz to znacznie za dużo.

Niech ta rozgrywka trwa jak najdłużej :D

@Edit
+ Pasowało by dostosować trochę def i dmg niektórych mobów.. tak żeby nie expic tak szybko na małym rr na wysokich mapach :)
+ dodatkowo można pomyśleć nad nagrodami za wprowadzone poprzednio questy (ale bez przesady) bo nie zbyt dużo osób je robi :D
Last edited by Krzaku on Monday 10 Dec 2018, 22:23, edited 1 time in total.


"Nie wracam do przeszłości, nie grzebię w starych brudach
I co by się nie działo ja wiem, że mi się uda.."

User avatar
Krzaku
Posts: 7
Gender:
Poland

Re: [PL] Dyskusja na temat 10 edycji

Post by Krzaku » Monday 10 Dec 2018, 22:09

No i pytanie... Czy będą nagrody na start w postaci WCoin (P) dla topki?

i czy te vipy za 8GR będą obowiązywać po starcie nowej edycji?

i pytanie czemu nowa edycja na święta? :X
Last edited by Krzaku on Wednesday 12 Dec 2018, 01:21, edited 1 time in total.


"Nie wracam do przeszłości, nie grzebię w starych brudach
I co by się nie działo ja wiem, że mi się uda.."

Post Reply